01 febrero 2015

Del blog al plat - febrer

La Mercè, de Destapant Cassoles, a triat el meu blog aquest mes. Em fa molta il·lusió i espero amb ansietat saber quines receptes us agraden.



Jo no sóc masa creativa en el tema culinari, ja us ho avanço, les receptes que copio d'altres blogs, foros, llibres, revistes o que m'expliquen els amics m'agrada fer-les al peu de la lletra, d'aquesta manera sé si m'agraden i si les torno a fer, llavors si que canvio ingredients, que crec que aniran millor, que m'agraden més o simplement perque no ho tinc en aquell moment.

Les meves receptes, les de cada dia, els meus arrossos que m'encanten amb qualsevol cosa, no acostumo a pujarlos, hi ha molts del principi, però ara sóc més selectiva...  penso que ja tothom ho sap...



Bé, sense més preàmbul ni dilació, tallo la cinta, perquè entreu, mireu, agafeu i cuineu...



Jo he après molt de tots vosaltres i espero seguir fent-ho... Una forta abraçada!!!!!



14 comentarios:

  1. Segur que tothom s'ho passarà molt i molt bé remenant entre els teus arrossos, peixos.... Jo ja m'hi quedo per aquí a fer una primera ullada!, una abraçada guapa!

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar

  3. Marylou: A veure que hi trobo per el teu blog...
    Salutacions¡¡

    ResponderEliminar
  4. Hola guapa, aquest mes tinc moltes ganes de participar. Pero no trobo cap index enlloc i no se com buscar les receptes.....M'ho expliques? cuinejar@gmail.com
    Gracies !


    laura

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Laura, a la dereta, ves baixant i trobaràs el titol Etiquetes.
      Petonets, guapa!

      Eliminar
  5. MaryLou, el que serà difícil serà triar-ne una!! petons!

    ResponderEliminar
  6. tot i que n'hi ha per triar i remenar .... crec que ja la tinc!!
    apa fins el 20!!

    ResponderEliminar
  7. ja he posat un comentari en el blog de la Mercè, no coneixia aquest repte però el dia 20 és el dia que es publica la recepta del desafio en la cocina.....quina pens

    ResponderEliminar
  8. Quina ilu que la Mercè hagi escollit el teu blog.
    El conec molt be, però vaig a donar una ullada.
    Petons guapi.

    ResponderEliminar
  9. Un gustasso remenar aquest blog!! A remenar i triar!! Peto

    ResponderEliminar
  10. ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que ja estic mirant quina faré :)
    M'encanta com has escrit el post d'avui :)
    Una abraçada a tu també!!!

    ResponderEliminar

  11. Marylou; Aquí et deixo l'enllaç de la recepta d'aquest mes, dedicat al teu blog.

    http://menjadebacalla.blogspot.com/2015/02/romanesco-amb-beichamel-repta-del-blog.html

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies, Josep, per la teva participació!! Petonets

      Eliminar
  12. Espero que t'agradi la meva versió del teu gratinat de morcilla.
    http://nototsonpostres.blogspot.com.es/2015/02/mil-fulls-de-patata-i-baldana-gratinat.html
    Ja he deixat l'enllaç al blog de la Mercà.
    PTNTS
    Dolça

    ResponderEliminar

Blog Widget by LinkWithin

En aquest blog trobaràs:

Cuina senzilla, fàcil, bona i sana.


  © Template Lar Doce Lar por Emporium Digital Graphics Jenny's Grandchild and Irene's Corner

TOPO